Al decennia lang speelt onze opdrachtgever een prominente rol in de Amsterdamse vastgoedwereld. Een aanzienlijke eigen vastgoedportefeuille zorgt voor een stabiele organisatie. Daarnaast levert het bedrijf diverse diensten aan andere vastgoedeigenaars: commercieel, technisch en financieel beheer, VVE-management, makelaardij en ze hebben zelfs een bescheiden aannemerijttak aan boord.
En nu is er ruimte gekomen om het team uit te breiden met een Medewerker Financieel Beheer VvE’s.
Heb je aantoonbare affiniteit met vastgoed, woon je in (of nabij) Amsterdam, ben je dienstverlenend ingesteld en heb je de juiste drive? Dan komen wij graag met jou in contact!
Dit betreft een vrij brede functie binnen de afdeling VvE beheer, je bent dus niet de hele dag facturen aan het inboeken, maar je werkzaamheden zijn uitgebreider en gevarieerder. Denk aan elementen als:
- Ondersteunend aan de Accountmanager betreffende de financiële dienstverlening aan VvE’s
- Het namens VvE’s beoordelen van facturen van leveranciers
- Het verzorgen van de afrekeningen met betrekkingen servicekosten
- Opstellen van de financiële stukken (inclusief jaarrekeningen, begrotingen en de daarbij behorende toelichtingen) die nodig zijn voor de kascontrole en de jaarvergadering
- Periodiek incasseren van de VvE-bijdragen
- Crediteuren aanmanen
- Aanspreekpunt van de VvE-bestuurders bij vragen over de financiële VvE-administratie
- Samenwerken met onze accountmanagers en andere administratief/technisch medewerker(s)
Het kantoor, en dus jouw werkplek, is gevestigd in Amsterdam Centrum.